4. Országfutás, mely nekem a második volt, avagy egy kellemes délutánom története...

2016.10.22 14:00
Sziasztok!
Ma egy igen jól szervezett és lebonyolított „Örömfutáson” vehettem részt…
Mivel futottam és elég jó tempóval, így képeket nem igazán tudtam készíteni útközben.
Nézzétek el nekem, és fogadjátok szeretettel a kis beszámolómat.
Szóval; fantasztikusan gyönyörű őszi időben volt részünk a mai szombaton.
Hála a „Hátizsák” oldal szerkesztőjének, tegnap este értesítést, meghívást kaptam erre a mai eseményre, melyet Siklóson rendeztek meg a 4. Országfutásra alapozva.
A rendezők; a Siklósi Agora Hotel és a Kalmár Pince voltak. Voltak szépszámmal szponzorok,…támogatók is. Nekik is köszönet jár, mert nyilván Nélkülük nem jöhetett volna létre ez az esemény!
A részvétel teljesen ingyenes volt!
Hogy mit kaptunk ezért?
Már a Start helyszínén, (mely az Agora Hotel előtt volt berendezkedve) először is szívélyes fogadtatást, aztán a futáshoz, túrázáshoz(mert ilyen opció is volt) energiaként szolgáló müzli szeletet,…szőlőt…, energiaitalt…
A regisztráció lebonyolítása után átvehettük a „Rajtszámainkat” is.
Akinek sétálni volt kedve, választhatta  a cirka három,…háromésfél’ kilométeres gyalogló távot…
Akinek futni volt kedve a szikrázó napsütésben (ez igen jól esett már az elmúlt napok borongós, csapadékos napjai után!), az indulhatott az ötös, hetes, és tízes távon…
Én ez utóbbit, a tízest vállaltam be. Annál is inkább, mert az Országfutásra 12 km-rel neveztem be.
Azaz igazság, hogy egy Orfű - Magyarsarlós (31,5 km) futást szerettem volna ma is teljesíteni eredetileg, akár a tavaszi Országfutáson, de nem tudtam ellenállni a meghívásnak és lementem, lementünk inkább Siklósra egy kis közösségi együttmozgásra…
Szóval, elindultunk…. Aztán mintegy 45 perc múlva lefutva a 10 km-t, harmadikként megérkeztem a „Célba”.
Itt a harmadik helynek nem igazán van jelentősége, hiszem egy örömfutásról van szó.
 Nemis’ dicsekvésből említem meg, hanem inkább azért,…merthogy’ egy ingyenes rendezvényről lévén szó, „jutalomként” kaptam(többedmagammal!) egy 2000 forinttal feltöltött Decathlon  kártyát!
Hatalmas meglepetés ért! Köszönet érte! 
Aztán, még mindig megemlítem, hogy ingyenes volt a regisztráció, de minden egyes résztvevő „tombolasorsoláson” vett részt…
A rajtszámokat sorsolták ki, és ki-ki nyereményben részesült…
Voltak, akik vacsorameghívást kaptak,…voltak akik egy-egy jófajta palackozott borral a hátizsákban térhettek haza... Mindenki kapott valamit!!!
Én egy jófajta itókát tudhatok magaménak, még a Decathlon kártya mellé.
És, hogy az útközben elégetett kalóriákat visszapótoljuk, volt eszem-iszom rendesen.
Zsíros kenyér hagymával,…pogácsa,…energiaital,…bor,….víz,…szódavíz… kinek mihez volt kedve, étvágya  (engedélye ;) )
Szóval; szikrázó napsütéses októberi szombat,… jó társaság,… igen kellemes és gazdag vendéglátás…
Igazi örömfutás,…örömsétálás,….örömszombat. 
Mindez teljesen ingyenes részvétellel!
Hihetetlen, de igaz.
Tavasszal újra örömfutunk’ Siklóson! Már most várom.
Végezetül: Hatalmas köszönet és gratuláció a szervezéshez, lebonyolításhoz!
 
Ui.: Mivel 12 km futást vállaltam mára és Siklóson tízes volt a leghosszabb táv, ezért este kimentem még egy tízesre itt helyben, kisfalunkban a sportpályára.  Így nyugodt a lelkiismeretem, mert a vállalást ismét túlteljesítettem.
Körözgetés közben azon gondolkoztam, hogy szép a világ és sok-sok jó dolog történik benne, csak értékelni kell ezeket!
Sziasztok!
 
Ma egy igen jól szervezett és lebonyolított „Örömfutáson” vehettem részt…
Mivel futottam és elég jó tempóval, így képeket nem igazán tudtam készíteni útközben.
Nézzétek el nekem, és fogadjátok szeretettel a kis beszámolómat.
Szóval; fantasztikusan gyönyörű őszi időben volt részünk a mai szombaton.
Hála a „Hátizsák ” oldal szerkesztőjének, tegnap este értesítést, meghívást kaptam erre a mai eseményre, melyet Siklóson rendeztek meg a 4. Országfutásra alapozva.
A rendezők; az Agora Hotel Siklós  és a Kalmár Pince . Voltak szépszámmal szponzorok,…támogatók is. Nekik is köszönet jár, mert nyilván Nélkülük nem jöhetett volna létre ez az esemény!
A részvétel teljesen ingyenes volt!
Hogy mit kaptunk ezért?
Már a Start helyszínén, (mely az Agora Hotel előtt volt berendezkedve) először is szívélyes fogadtatást, aztán a futáshoz, túrázáshoz(mert ilyen opció is volt) energiaként szolgáló müzli szeletet,…szőlőt…, energiaitalt…
A regisztráció lebonyolítása után átvehettük a „Rajtszámainkat” is.
Akinek sétálni volt kedve, választhatta  a cirka három,…háromésfél’ kilométeres gyalogló távot…
Akinek futni volt kedve a szikrázó napsütésben (ez igen jól esett már az elmúlt napok borongós, csapadékos napjai után!), az indulhatott az ötös, hetes, és tízes távon…
Én ez utóbbit, a tízest vállaltam be. Annál is inkább, mert az Országfutásra 12 km-rel neveztem be.
Azaz igazság, hogy egy Orfű - Magyarsarlós (31,5 km) futást szerettem volna ma is teljesíteni eredetileg, akár a tavaszi Országfutáson, de nem tudtam ellenállni a meghívásnak és lementem, lementünk inkább Siklósra egy kis közösségi együttmozgásra…
Szóval, elindultunk…. Aztán mintegy 45 perc múlva lefutva a 10 km-t, harmadikként megérkeztem a „Célba”.
Itt a harmadik helynek nem igazán van jelentősége, hiszem egy örömfutásról van szó.
 Nemis’ dicsekvésből említem meg, hanem inkább azért,…merthogy’ egy ingyenes rendezvényről lévén szó, „jutalomként” kaptam(többedmagammal!) egy 2000 forinttal feltöltött Decathlon  kártyát!
Hatalmas meglepetés ért! Köszönet érte! 
Aztán, még mindig megemlítem, hogy ingyenes volt a regisztráció, de minden egyes résztvevő „tombolasorsoláson” vett részt…
A rajtszámokat sorsolták ki, és ki-ki nyereményben részesült…
Voltak, akik vacsorameghívást kaptak,…voltak akik egy-egy jófajta palackozott borral a hátizsákban térhettek haza... Mindenki kapott valamit!!!
Én egy jófajta itókát tudhatok magaménak, még a Decathlon kártya mellé.
És, hogy az útközben elégetett kalóriákat visszapótoljuk, volt eszem-iszom rendesen.
Zsíros kenyér hagymával,…pogácsa,…energiaital,…bor,….víz,…szódavíz… kinek mihez volt kedve, étvágya  (engedélye ;) )
Szóval; szikrázó napsütéses októberi szombat,… jó társaság,… igen kellemes és gazdag vendéglátás…
Igazi örömfutás,…örömsétálás,….örömszombat. 
Mindez teljesen ingyenes részvétellel!
Hihetetlen, de igaz.
Tavasszal újra örömfutunk’ Siklóson! Már most várom.
Végezetül: Hatalmas köszönet és gratuláció a szervezéshez, lebonyolításhoz!
 
Ui.: Mivel 12 km futást vállaltam mára és Siklóson tízes volt a leghosszabb táv, ezért este kimentem még egy tízesre itt helyben, kis falunkban a sportpályára.  Így nyugodt a lelkiismeretem, mert a vállalást ismét túlteljesítettem.
Körözgetés közben azon gondolkoztam, hogy szép a világ és sok-sok jó dolog történik benne, csak értékelni kell ezeket!